alla fattar utom du

TJAFAN
nu äre så här att imorgon äre julafton!!! WIHOOO
igår vare skolavslutning, nice!
efter de, va jag med filippa och wilda, vi luncha på jack
sen på kvällen kom clara, då åkte vi och hämta våran CHINESFOOD
sen köpte vi godis på nöjes
sen öppnade vi våra små julklappar
jag fick
örhängen
ring
och en datamus
sen basta vi och slängde oss i snön! as skönt
sen sprang jag och clara i bikini hem till mig och tillbaka till filippa
så vi sprang runt hela kvarteret med bikini typ tio/halv elva på kvällen
niceeeeeeeeee
sen brände jag upp hela mitt knä i bastun
sen fick vi helt hyperdamp
jag skrattade åt allt, jag tjöt seiöst
jaja, sen kollade vi på maria wern och massor
nu ska jag och lämna julklappar hos min faster och massa
CYA

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA
aslika!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: WILDA GRÖÖÖÖN

men oj oj oj fan vad roligt det var och jag äe ju för fan han emma inte bara ser ut som han! ;D (A)

2010-12-26 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0