Allting kommer bli bra.......

....får vi väll hoppas
Hej.
Nu tänkte jag göra ett seriöst inlägg. Med punkter och stor bokstav!
Jag har tagit fram mitt fina lilla tangentbord som jag köpte för 79:- på ullared.
Duktigt.
NEEEEEEEEJJJJjj, det va inge kul att skriva seriöst.        vgarörörörörörörörörörörörörörörörö.
AJA, nu sitter jag och fryser sommmmmmmmm INIHELVETE!!!!!!!!!!! det är så sjukt kallt ute. BAJSKROV.
just nu är det -11. Idag har jag haft psyk damp, skolan va HAHAHA, ja typ så. vi hade "pysseldag" Jag och hagis typ bara ÄGER UT ALLA. WAOOOOOOW. sen efter skolan, va jag med wilda och alva.... två stycken... eller nej, INGA KOMMENTARER OM DOM. sen när wilda gick hem tog jag och alva en lite promenad och snackade om allt, ganska skönt att få ut allt:D ehehehehehehe, morgon dagen betstår utav, SKOLA, SISTADAGEN =D=D=D=D=D=D
och sen ska jag på stan med min bror och sen såå ska jag träna, sista träingen innan jul :(
AJA, nu ska jag frysa lite till och kanske fixa min design, HEJDÅÅÅ SÅLÄNGE.

vi skulle göra halebop saken, men vi kunde inte :(

naaawiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0