FYRA

mina föräldrar
hmm, vad ska man säga om dom?
-mamma har dålig humor, hon jobbar någon stans typ SAAB eller något
inte saab bilar, utan något med vapen, vet inte riktigt vad hon gör

-pappa har rolig humor, han jobbar på telenor och hans jobb är jätte kul!!! dom har en jätte stor tv
och sen god oboy, och så kan man hyra alla filmer gratis där
WAOW, coolt

vad ska jag mer säga, hmm, dom är gifta och har tre barn, ett utav barnen är BÄST och det är jag, ehehehehehe
både mamma och pappa, har bott i usa och pluggat i ett år
och vad mer ska jag säga?! pappa har spelat baseboll, han slutade när jag föddes typ, sen har han spelat fotboll och innebandy spelar han ibland
mamma är gillar inte sport, hon är sämst på det
öhm, hon har spelat fiol, nu suger hon

finns inte så mycket mer
eller jag orkar inte skriva mer, HEHEHE

this is my madre

önd my beatuiful PAPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0