TJA!
nu sitter jag på mitt fina golv, rensade garderoben i typ
en och en halv timme förut! dutti jag e!
nu ska jag göra klart matten och sen plugga lite english
BOOOring, sugen på kladdkaka!!! kan inte krille komma hem
så han kan hjääälpa mig att baka det?!?!?! skola idag, herregud
jag och ebba! vi två är dom roligaste som finns! OMAGASH LIX
efter skolan gick jag wilda och filippa till saxin och tog finfina kort!
haha, as kul! för wildas mamma är så jävla rolig, och tord!
ja, dom som äger fotografen saxin
efter det gick jag hem och drack oboooy<333333333
sen fick jag ont i huvudet
aj
nu mår jag bra
jippi

hahahah, okej, kul att klättra ut genom fönster på andravåningen
och stå i ett stuprör som är lite små rangligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0