Move your body


HellU allesammans!
nu sitter jag på mitt golv och fryser, trevligt! idag, skolan jätte tråkigt, vikarie idag med, hon va extremt skum!
blev nästan lite rädd
efterskolan, köpa kinderägg<33333333333333333
sen hem till alva med henne filippa och wilda, vi hade, damp
sen hem och sitta vid datorn
och lekte med min lilla kuuusin
mahhaha, men nu ska jag sätta på mig pyamas och kolla klart på "the notebook"
grät lite igår också när jag kollade på dear john AHMAGAD sikken sorglig film
men han är extremt jätte as mega snygg
jaja, nog om det, vi hörs imorgon, då blire först stan med astapasta och alvasalva
sen träning!!!!!!
vi hörs senarööööööö, pouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0