OHMAGASH!!

Jag är hungrig
hihi
HEJSAN!!
nu sitter jag och är AAAS hungrig, vi har ingen mat hemma!!
oekj vi har det, men orkar itne gå ner och hämta
jag ska fan köpa  mig ett litet kylskåp till mitt rum
som jag kan ha; mjölk+oboypulver, gurkor, morötter, kinderägg, mandariner
och massa sånt gott!!! fan vaFETTMA det skulle va
okej
idag skolan
BOOring
slutade med att jag satt och åt på paper och spottade ut det på väggar, tak och fönster
så det fastnade
trevlig jag är!
efter skolan, ÖrEbrUU, inhandlade, ett par skor, en stickan tröja och en par svarta jeansleggings
inge märkvärdigt
muhahaha, nu ska ajg ner och ta en morot, morotskalaren är borta, så jag måste andväna osthyvel
OHNO
ajajajajja, och jag måste göra läxa, matten är tills imrogon, shiet
aja, HEJDÅ

jag och min favvo katt zalle <3<3<3<3<3<3
han är tjock och gosig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0