what is love?

tog satts, sprang,, hoppade, låg en kudde ivägen med en vass dragkedja
a
hela mitt knä dunkar som ett hjärta, stackarN

idag har jag åkt brädaAAAAA wohooo, med astrid i storstenshöjden, det gick über bra idag
sen va jag på H o c k e y med my girls, fan va sur jag vart, skulle styla lite med en enkrona
så flög den under ett skåp, men fick en femma av en liten kille istället
nu ska jag kolla på fiiiiiilm, eftersom att min film marathon gick sådär, såg en halv film
sen gick jag ut och va ute till elva/halv tolv
jaja, nu ska jag kolla på MMMOOOVIIIIEEE
bye

fina knän, min pyamaströja, fin hand med ful smiley på som liknar
äckelanna


hmmm, vet inte riktigt hur jag såg ut, efter någon timme i backen
ajaj, bjuder på bilden, as ful, och nomakeup

min babe


Kommentarer
Postat av: anna som är bättre en dig vider (fortfarande)

ah den va ju lik mig ...

ÅH VA ÄCKLIG DU ÄR...

hoppas du rammlar i en brunn imorgon!!

DO SKA DOE xDDD

2011-01-08 @ 15:18:48
URL: http://aaawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0